طراحی انواع لوگو بصورت حرفه ای

طراحی لوگو یا علامت حرفه ای یکی از مهم ترین بخش های راه اندازی برند تجاری شماست.

شما باید در طراحی آن بسیار محتاط و معقول باشید زیرا هویت برند شما را نشان می دهد.
پس باید در انتخاب طراح لوگو خود وسواس بخرج دهید
داشتن تجربه کافی در زمینه طراحی انحصاری، طراحی لوگو و طراحی لوگو آماده ایجاد برند شرکت شما می باشد.

نمادها در طراحی لوگو:
ایجاد لوگوی حرفه ای امروزه بیش از هر زمان دیگری به عنوان جایگزینی برای علائم

و برای پر کردن محتوا از حروف الفبای محدود (یعنی حروف) استفاده می شود.

این علائم مانند علائم، آرم ها یا علائم بصری در ایستگاه ها، فرودگاه ها، خیابان ها و سایر مکان های عمومی،
آنها ممکن است مبتنی بر نوشتار سنتی باشند یا نباشند.

این نمادها در همه جا یافت می شوند: آرم روی بسته بندی، قوطی، جعبه، روی وسایل نقلیه،

روی کاغذ، در تابلوهای مرتبط با رویدادها، در بازی های عمومی، بازارها، نمایشگاه ها و جشنواره ها.

از آنجایی که شواهد مستند نشان می دهد این به معنای استفاده از نمادها است،

این از آغاز تمدن ادامه داشته است، به نظر نامناسب نیست

نگاهی کوتاه به تاریخچه نحوه ارتباط انسان ها با یکدیگر بیندازید.

1- شکل، اندازه، ساختار برای طراحی لوگو حرفه ای و طراحی لوگو
شکل یا فرم ممکن است مهمترین عنصر طراحی لوگو در مجموعه ای از کاغذها باشد، ظاهر هر کدام (سربرگ-کارت ویزیت-پاکت...)

علاوه بر اندازه و ساختار و همکاری با عوامل دیگری مانند طراحی،

رنگ و جنسیت می تواند ایده طراح را نشان دهد و محتوای موضوع را نشان دهد.

اگرچه تنوع شکل و ساختار و حتی اندازه نامتعارف در ست اداری چندان رایج نیست

و شرایط تنوع و ایجاد نمونه های ساختاری چندان آسان نیست.

اما با استفاده از رنگ و جنس و کار برش و برش می توانید به نتایج خوبی برسید.

اندازه یا ابعاد هر یک از موارد ذکر شده دارای استانداردهایی است که تا حدی با موضوع سازگاری دارد.

از آنجایی که تیراژ روزنامه نسبتاً زیاد است، باید تا حد امکان کم باشد.

ما در حال حاضر در دوره ای زندگی می کنیم که ساده سازی،

مینیاتورسازی در کنار زیبایی جنبه اصلی رقابت است.

برش یکی از مراحل طراحی کاغذ است، می تواند یک برش زیبا و مناسب باشد

یک اثر را به اوج زیبایی ببرید و عنصری برای جلب توجه عموم باشید.

دایکات و دایکات بر اساس استانداردهای اندازه کاغذ موجود ایجاد می شوند

و این سهم به دلیل کاهش ضایعات کاغذ و استفاده بهینه از حداکثر فضای موجود کاغذ است.

تنوع و شکل پذیری آثار گرافیکی به حدی است که گاهی برخی از کارت ویزیت ها، کارت های نمایشگاهی و دعوت نامه ها،

در شکل و اندازه کاغذها به صورت مجازی امکان پذیر است

جدا از آنچه در واقعیت وجود دارد، می توانیم ببینیم که رنگ این تصور را ایجاد می کند.

ساختار نیز مانند فرم، بیانی مستقل دارد و نوعی هویت خاص را ارائه می کند.

2- علائم و نشان ها
عموماً عموم مردم به جای (نشانه) کلمه (لوگو) را می شناسند.

یک نشانه:
این علامت از کلمه یونانی (semeion) گرفته شده است که دو کلمه (semiotics) و (semidogy) از آن گرفته شده است.

کلمه (semiotics) یا (semidogy) ریشه آمریکایی دارد

که در آن نشانه شناسی را فلسفه زبان ها تعریف می کند،

در حالی که اصطلاح «نیمه‌شناسی» منشأ اروپایی دارد و بیشتر به مطالعه زبان‌ها می‌پردازد

عمدتاً با سیستم های نشانه غیر زبانی (تصویر-ژست-ژست-تئاتر و غیره) استفاده می شود.

نشانه شناسی رشته جدیدی است که در آغاز قرن بیستم پدیدار شد

از این جهت فاقد اصالت و مشروعیت رشته های باستانی مانند فلسفه است.

برخی از افرادی که نشانه شناسی خوانده اند عبارتند از:

او از ساندرز پیرس، سوسور، اومبرتو اکو و... نام برد.

دو نوع نشانه وجود دارد:
1- علائم بصری:
یعنی هر چیزی که با چشم می بینی و با حواس می دانی.

2- علائم بصری:
هنگامی که تعدادی نشانه بصری ثبت می شود

و در یک متن قرار می گیرند و به نشانه های تصویر تبدیل می شوند.

به عقیده پیرس، نشانه آن است که چیزی تحت چندین رابطه یا عنوان، جای چیز دیگری را در ذهن می گیرد.

عوامل کلیدی موفقیت:
یک طراحی لوگوی موفق به سرعت روی عموم تاثیر می گذارد

و چشم را جلب می کند. علامت باید به سرعت بدون هیچ کلمه یا کلمه ای قابل تشخیص باشد

و دارای قوامی است که آن را از سایر نشانه ها متمایز می کند.

یک طراحی لوگوی حرفه ای خوب باید برای مدت طولانی محکم و قابل اعتماد باشد.

منl هنوز اعتبار خود را حفظ کرده و می توان از آن استفاده کرد.

راه های زیادی برای طراحی هر نوع پانل وجود دارد، اما ویژگی اصلی است
یک لوگوی حرفه ای یا یک نماد خوب، سادگی یا کوتاه بودن آن است.

ضرب المثل معروف (کمتر بیشتر است) بارها توسط طراحان و مربیان طراحی استفاده شده است.

اصل (کمتر بیشتر است) با آموزه های مکتب (باهاوس) مرتبط است.

و این را باید هنگام طراحی یک لوگوی حرفه ای به خاطر بسپارید.

بنابراین مشاهده می شود که لوگو در عین سادگی دارای ویژگی ها و ویژگی های بسیاری است که به ظرافت خودنمایی می کند.
صاحبان کسب و کار می توانند برای سفارش طراحی لوگو خود را به لوگو نشان بسپارند.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.