فواید خرید باکس گل

مزیت خرید باکس گل
مزیت خرید باکس گل نسبت به دسته گل این است که گل ها به لطف مواد جامد جعبه محافظت بیشتری دارند و به دلیل دارا بودن اسفنج مرطوب رطوبت مورد نیاز گل را تامین می کند. به همین دلیل است که می توانید آن را در مسافت های طولانی به عنوان گل تولد کامل بدون پژمرده شدن یا خراب شدن گل ها با خود ببرید.

برای مراقبت بیشتر از کاشت، راهنمای مراقبت از کاشت را بخوانید.

باکس گل را برای مناسبت های مختلف سفارش دهید
جعبه های ما همگی توسط طراحان گلستانی چیدمان و تزیین شده اند. آنها یک هدیه عالی برای هر مناسبتی هستند.

اگر به دنبال سفارش جعبه گل های لوکس برای سالگرد ازدواج خود هستید یا می خواهید از زحمات فردی تشکر کنید و یا حتی اگر به دنبال یک هدیه مناسب برای مراسم عروسی هستید، این جعبه ها می توانند خواسته های شما را برآورده کنند و دیگری جشن شاد

از آنجایی که هر گل معنای خاص خود را دارد، سعی کرده ایم با استفاده از گل های مختلف پیام شما را با استفاده از این جعبه های پر از گل به بهترین شکل ممکن منتقل کنیم.

اگر به دنبال سفارش جعبه گل رز رمانتیک هستید می توانید از جعبه گل لبخند طراحی شده با گل رز استفاده کنید. علاوه بر این، اگر می خواهید از فردی عذرخواهی کنید یا به ملاقات یک فرد بیمار بروید، جعبه درد تزئین شده با میخک های شاخه دار قطعا می تواند به شما کمک کند.

جعبه گل شکوفا که در ظرف مسی طراحی شده و با گل های فریزیا تزئین شده است، یک انتخاب کلاسیک و شیک برای کسانی خواهد بود که طرح های قدیمی را به سبک های مدرن ترجیح می دهند.

قیمت جعبه گل
قیمت گلدان به مقدار و نوع گل استفاده شده، نوع کاشت و نوع گل آرایی بستگی دارد، بنابراین محدوده متغیری خواهد داشت. با خرید باکس گل ما، سفارش شما یک روز پس از ثبت سفارش توسط باربری و یا با ماشین در محل تحویل داده می شود.

جعبه گل های خاص
ما برای رضایت شما سعی کرده ایم باکس گلستان را از جعبه هایی با مواد مرغوب انتخاب کرده و تازه ترین گل ها را با ماندگاری طولانی طراحی کنیم. مشتریان ما همیشه جعبه گل هدیه نمی دهند و اگر کادوهایشان کوچک باشد خیالشان راحت است که جعبه ای با گل های تازه و تازه در کنار هدیه اصلی دارند.

بیشتر مطالعه کنید: خرید دسته گل

برای تغییر قیمت فلاور باکس از جعبه های مختلف با متریال های مختلف برای طراحی استفاده می کنیم مانند:

کاغذ (اکولوژیک)
مخملی
شفاف
مقوا
در چوب
فلزی
اگر شما هم عاشق محیط زیست هستید. خرید یک جعبه اکولوژیک (به سرعت تجزیه پذیر) را تجربه کنید.

امروزه انتخاب گل برای کادو نسبت به گذشته بسیار راحت تر شده است زیرا با افزایش تنوع و نوع بسته بندی کار را برای سلیقه های مختلف آسان کرده است و باکس های گل در شکل ها، رنگ ها و متریال های مختلف برای انتخاب در دسترس هستند. . .
پس از پژمرده شدن و دور ریختن گل ها می توانید جعبه گل هدیه را برای استفاده های دیگر ذخیره کنید.

خرید اینترنتی باکس گل از گلستان
با توجه به مطالبی که در مورد فلاور باکس گفته شد، هم اکنون می توانید خریدی مناسب برای مناسبت های خاص خود انجام دهید. مجموعه گلستان انواع گل های تازه و زیبا را به صورت جعبه، دسته گل و سبد گل برای شما آماده می کند.

طراحان خوش ذوق ما انواع جعبه گل را با طرح های ظریف و متنوع تزیین می کنند. اگر می خواهید یک جعبه گل کوچک را برای یک مناسبت به عزیزتان هدیه دهید، چندین انتخاب در دسترس شماست. اگر تصمیم دارید دوست یا معشوقه خود را سورپرایز کنید، اگر سالگرد ازدواج شما نزدیک است، اگر می خواهید تولد یکی از عزیزانتان را با زیباترین گل ها جشن بگیرید، انواع جعبه های لوکس با تازه ترین گل ها و منصفانه ترین قیمت ها آماده است. برای شما ارسال شود

شما می توانید انواع محصولات را در سایت گلستان گلستان مشاهده کرده و ظرف مدت 4 ساعت پس از ثبت سفارش در محل دریافت نمایید.

با خرید اینترنتی گل می توانید دوباره به عزیزان خود لبخند بزنید.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.